donderdag 14 juli 2016

Bezoek in mijn atelier...


 Lieve mensen,

Wat een heerlijke dag was het vandaag!
Janneke van der Meer kwam een kijkje nemen
in mijn atelier..ze had het stukje gelezen dat mijn atelier
open is op afspraak, en ze wilde zo graag eens langs komen...

Natuurlijk was Janneke van harte welkom, en ze vertelde
mij dat zij High tea's verzorgd, en dat ze voor mij de spulletjes
mee zou nemen om speciaal voor mij thuis een High tea te verzorgen...
Hoe ontzettend lief is dit dan?
Ze pakte haar etagere en schattige kleine taartjes,
er kwamen klein hartige hapjes tevoorschijn, en allemaal zo
mooi opgemaakt...het was werkelijk een lust voor het oog...

Janneke nam ook een prachtig bos bloemen voor mij mee,
ohhh...wat een verwennerij!

Toen de tafel was gedekt, hebben we toch samen heerlijk
zitten smikkelen en klessebessen, het is toch zalig
om nieuwe mensen te ontmoeten en samen dingen te delen...

De taartjes en hapjes waren allemaal vers gemaakt, en
het een was nog lekkerder als het ander...
Janneke verzorgd High tea's bij mensen thuis, zij neemt
dan alles mee...servies en alles wat bij een High Tea nodig is..
Je kunt Janneke van der Meer vinden onder de naam
Past -Times op Facebook...

Lieve Janneke bedankt voor jouw heerlijk High Tea
en prachtige boeket...

Eenmaal in mijn atelier had ik alvast wat spulletjes
klaar liggen voor een klein workshopje...
Nadat Janneke alles in mijn atelier had bewonderd,
besloten we een speldenkussentaartje te maken...
Dit vond Janneke hartstikke leuk, kijk haar eens genieten!

Janneke ik vond het super om je te leren kennen,
en we gaan misschien samen nog eens een High Tea met
een workshop organiseren....dit lijkt me super..

Liefs,
Marijke
XXX