woensdag 23 maart 2016

Prachtige woorden en harten...

Lieve mensen,

Gisteren heeft mijn buurvrouw Ria, mij iets
prachtigs geschonken!

Ria en ik wonen al 34 jaar naast elkaar, wij hebben
een hele fijne band, daar we lief en leed in al die
jaren hebben gedeeld.

We kregen dezelfde tijd onze kinderen, dit was
een heerlijke tijd..

Ria  heeft zich ontpopt tot schrijfster en heeft
onlangs haar eerste boek uitgegeven.
Groene tranen
een historische streekroman.

Het is een prachtig boek en ik ben toch zo 
super super trots op mijn buurvrouw, zij kan zo
prachtig schrijven!
En dit boek is zeker niet haar laatste boek,
zij is nu bezig met een gedichtenbundel.
En ja ik ben reuzebenieuwd.

Gisteren kwam zij even langs en gaf me een briefje
met prachtige woorden, zo zuiver en welgemeend...
Dit vind ik zo lief, het heeft mijn hart geraakt,
dank je wel lieve Ria.
Wat fijn dat we buurtjes zijn lieve Ria...
Om de woorden groter te krijgen, klik op de foto.
 Dit speldenkussen maakte ik met
een oud pierrot kopje...vind het nog steeds 
zo leuk om speldenkussens te maken..
Inmiddels heb ik er al heel wat verzameld..



Ik maakte harten met lekker veel roeseltjes,
en ik maakt op het hart een extra zakje om daar
mooie spulletjes in te doen.
 Ik stopte er een schattig popje in..
Deze kleine popjes zijn zo beeldig...
 Je kunt van alles in het zakje doen...
 Leuke kleine spulletjes, maar ook een lekker
stukje geurende zeep...
 Of een liefdesbrief..hihi...
In het blauw vind ik het ook een schattig hart...
Dit popje stopte ik in het zakje...wat een liefje he?
 Een paar kleine poppenschoentjes...
Lekker romantisch met die roeseltjes...


 Dit was het weer,
tot de volgende keer!
XXX