zondag 1 november 2015

Madeleine gaat verhuizen...


Goedemorgen lieve mensen,

Het is zo lekker rustig hier in huis, het zonnetje schijnt
en ik heb heerlijke muziek aan staan...straks neem ik nog een
lekker bakkie met wat lekkers erbij..
Hoe zalig is dit niet van de zondag, zo relaxed...alles mag
niks moet..zo heerlijk vind ik dat.

Deze hond, chihuahua Madeleine gaat naar een lief
en bijzonder mensje, dit is Nellie Boltjes..
Ben zo supertrots en blij dat Madeleine naar Nellie mag
verhuizen..Nellie vertelde mij dat ze al een mooi plaatsje
heeft vrij gemaakt, en ja ik vind dat zo super om te horen
lieve Nellie..
Nellie wilde graag een foto van Madeleine en mij,
bij deze lieve Nellie..

Morgen zal Madeleine met de postduifjes mee, en ik
hoop dat ze veilig en heel snel bij je mag aankomen..



Lieve mensen, ik ga zo lekker naar buiten,
van het zonnetje genieten, lekker wandelen..en een
terrasje pakken..
Hele fijne zondag voor iedereen...
Heel veel liefs
Marijke
XXX