woensdag 3 juni 2015

Besmet met het dozen virus!


 Hallo lieve mensjes,

Na het zien van deze mooie stoffen dozen,
die je zelf kunt maken van spelletjes dozen was ik
helemaal verkocht!
Ik zag deze dozen voorbij komen op sommige
blogs en mijn handen begonnen te jeuken!
En ja ik ben begonnen om deze dozen te gaan maken,
en het is verslavend...
Na de blauwe kwamen de rozen en daarna de witte hahaha
en ze werden steeds mooier en mooier..
Wat is het toch een geweldig idee om van oude spelletjes
dozen zulke prachtige stoffen dozen te maken, iemand
die dat idee is heeft bedacht krijgt van mij een dikke 10!
Deze dozen zijn zo duur, en meestal vind ik de stofjes niet
zo heel mooi..en nu met deze stofjes er omheen vind ik
ze zo gaaaaaffff!
Lieve mensjes kijk en geniet!!!






























Liefs en tot snel!
XXX