vrijdag 16 mei 2014

 Lieve vrienden,

Dit zijn mijn naaigereidedames de ratten
Catrina en Clareece
Ik vind het zo heerlijk om naaigereidames te maken,
ze staan zo super en je kunt je speldjes en schaartje
er zo goed inprikken en aan hangen..
 Ik heb erg veel mooi oud kant gebruikt
om de rokken van de dames te maken...
 En knoopjes, klosjes en linten maken het
tot een snoezig geheel...
 En beren dame Eunice is ook een naaigerei..
 Ik gaf haar een mooi speldenkussen in
het midden van haar boezem...
 Pas heb ik veel oude vingerhoedjes gekocht,
deze komen nu heel goed van pas...
 Het lijfje van de ratjes heb ik ook 
van oude materialen en kantjes gemaakt..
 Eigenlijk kan ik alles gebruiken...
speldjes..kantjes..stukjes oude gordijnstofjes..
 Het profiel van Catrina vind ik zo super!
Haar neus heb ik lekker lang gemaakt..hij krult een
beetje..haha..

 Kijk haar nu eens staan met haar baljurkje aan...
 Deze grijze stof vind ik een 
echte rattenstof...zo gaaf!
 Ook het kapje van de ratjes kun je
als speldenkussentje gebruiken...
 Lieve vrienden...dit was het weer..
Fijn week-end,
en tot de
Volgende keer..XXX