vrijdag 28 februari 2014

Mees in zijn muizenpak...

 Hay lieve mensen,

Wat fijn dat jullie weer bij me langs komen...
Dit keer wil ik jullie mijn nieuwste berenjongetje laten zien...
 Dit is berenkindje Mees...
En sinds dat Mees van zijn oom Kees een muisje
heeft gekregen, zijn beide onafscheidelijk...!
 En sindsdien heeft hij telkens aan zijn mama gevraagd, ja
eigenlijk zeuren om een muizenpak...!
Mama...ik wil zo graag een muizenpak..ik wil eigenlijk
liever een muis zijn...ook met zo'm mooie lange staart en 
mooie grote oren...Mama...mag ik zo'n pak?
 En zoals jullie zien, heeft Mees een prachtig muizenpak,
met zelfs een muts met zachte en grote muizenoren...!
 Nu speelt Mees weer heelijk met zijn rolschaatsen en
popjes...en Muis de muis zit op de schouder van Mees..
Als mama Mees s' avonds voor het slapen gaan nog even instopt
ziet ze dat Mees zijn muizenpak aan heeft gedaan..hij slaapt
zelfs, in zijn muizenpakkie hahaha...
Kleine Mees is anders als alle andere berenkindjes, en dit
is helemaal niet erg...Ik hou van anders...dit geeft het leven zoveel meer kleur..