zondag 24 november 2013

Verzamelbeurs Utrecht....


 Goedemorgen lieve meisjes...

Gisteren zijn we naar de Verzamelbeurs in Utrecht geweest...
En ja ik kan alleen maar zeggen dat het zo GEWELDIG was...
Zoveel moois..mooie schatten uit een ver verleden..
het duizelde me gewoon...!
Het wordt een lange post meisjes..ik kon geen keuze maken haha..
Kijken jullie mee?
 Popjes...vertederend...
 En dit mooie mapje met een popje...
 En de popjes uit deze kraam waren zo prachtig...
 Kijk dat mooie mutsje eens..wat een werk om dit
te maken...
 En dit kleine matrozen meiske
 Een kastje met schoentjes en een jasje...
 Als een kind voor de etalage...zo voelde ik me gisteren haha...
 Klei lief jochie met zijn mooie pakje..
 En een schattige pop met een ontzettend enge hond haha...
Wat een waterval van poppen...super!
En dit snoezige kleine popje van steen...
 Ja en die speldenkussentjes uit Engeland blijven schattig...
 Aapjes..beren..popjes...en nog veel meer...
 Zoals deze oude parfum poppen...
 En dit 50-jaren poppenkindje...
 En in een vitrine kastje deze popjes...ik zou ze allemaal
wel willen hebben hahaha...
 Kleine meisjes met een kerstboompje..
 En ja dan zomaar stond ze daar...
 Mijn hart ging sneller kloppen...dat mooie poppenkind met
lange vlechtjes en haar oogjes zo lieffffffff....
Mijn beurs liet het niet toe...anders had ik haar mama willen worden..
Ik ben verliefd!! Gelukkig heb ik wel andere mooie en lieve
spulletjes mee naar huis genomen...
 En dit mooie theater zo mooi!
 5 zusjes...met allemaal dezelfde kapper volgens mij hihih...
 Geef mij maar een kopje poppenkop..inplaats van een kopje koffie..
 Een droom van papier machee...
 Ze is wat triest juist dit maakt het voor mij zo aantrekkelijk..
 En dan hier mijn collage's...
 Nagenieten...
 van al het moois...
 Het was weer mooi...op na de volgende verzamelbeurs...
 Mijn huisje en atelier staan vol...maar...er kan altijd nog iets bij hahaha...

Bedankt voor jullie bezoek...fijne en mooie zondag!