vrijdag 4 oktober 2013

In alle drukte...stil worden....


 Lieve Blogvriendinnen...

Ik ben nog steeds zo ontzettend druk in de weer
met mijn beestjes en popjes maken voor de
aankomende beurzen...
Materialen bestellen, hier een dingetje ophalen, nog
snel even achter mijn naaimachientje om jurkje te naaien..
S'avonds koken voor de mannen...en ook wil ik nog met kleine
Sophie spelen...dus rennen,vliegen...en ontzettend
druk in de weer zijn...
En dan ineens dit bericht...
 Een bericht van een zeer lieve blogvriendin, we volgen
elkaar al een hele tijd...
Deze lieve blogvriendin is Gaby van het blog
Zij laat ons blogsisters in een bericht weten dat zijn
borstkanker heeft, met uitzaaien naar de oksel...
Ik lees, en dan wordt ik stil...en lees nog eens..alles
valt weg...en ik voel een intens verdriet voor mijn
lieve blogvriendin...
Ik schrijf haar een berichtje terug, en ik krijg het maar
niet uit mijn hoofd...lieve Gaby, hierbij wil ik je zeggen dat
ik ontzettend met je meeleef en aan je denk!
Hierbij wil ik je ongelofelijk veel moed en kracht toewensen
voor de aankomende tijd...
Je hebt gelukkig jouw gezin die jou steunt, en jouw positieve 
en geweldige instelling..
Lieve meid...ik wens je heel veel liefs....en deze roos is voor jou
om je te laten weten dat we allemaal aan je denken hoor!
Wij mensen hebben het altijd zo druk...en soms verlies ik wel
eens uit het oog waar het allemaal om draait in het leven..
en zo'n bericht van Gaby brengt me terug.
Druk zijn...rennen ...vliegen...
En dan stil staan bij het verdriet van iemand anders..het laat
me stil worden...

Lieve groet...
Marijke