vrijdag 30 augustus 2013

Een roze aap, een roze vogel en een roze sofadoll...!

 Hallo lieve blogdames,

Ik wil jullie voorstellen aan mijn mijn roze schepseltjes...
 Mijn nieuwe uhh..eigenlijk oude sofa doll..
En ik vind haar werkelijk beeldschoon!
Haar naam is pink Gretta...
 Haar gezichtje is van stof..en ze heeft van die
schattige roze wangetjes...
 En mijn nieuwste apenkindje
Pink Alice...
 En deze twee zijn echte vriendinnen...!
 En ohhh...die Alice zit vol apenstreken...gekke meid...!
 Gretta heeft een mooi pruikje van mohair...geweldig he?
 En Alice is superlief...
En ja ik vind het hartstikke leuk om eens apenkindjes te maken..
Ik ben nog met een licht blauw apenzusje bezig..deze 
laat ik later aan jullie zien..
 En kleine pink Twie Twie...ook zij is roze..
Heerlijk om te zien hoe Gretta dol is op dit kleine
roze vogeltje...
 Ohhh...die schat van een aap...ze is gek op Gretta...

Kijk dan naar dat gezichtje van Gretta...
Ze heeft van die mooie lange wimpers, en haar
jurkje is zo prachtig geborduurd..
En apenkind Alice met haar hele grote strik...haha... 
 Het was even een werkje om het apensnoetje te maken...
en Alice heeft een plukje haar op haar apenkopje...
 Mooie mooie Gretta met je kleine roze mondje...
 En Gretta zonder haar rozenkransje...wat een apart gezichtje
heeft deze doll toch...ik blijf er naar kijken...
 Zo dit was het weer...
tot de 
volgende keer!

Liefs en een Happy week-end!