maandag 29 april 2013

De gehaakte kroontjes van Anna...

 Hallo lieve blogmeidjes..

Hebben jullie al een beetje zin in morgen?
Heerlijk Koninginnedag!
Bij deze feestelijke en prachtige dag horen 
natuurlijk kroontjes..
En hoe bijzonder zijn deze gehaakte kroontjes.
Ik kreeg ze afgelopen week als kadootje opgestuurd
door Anna...de kroontjes zijn een Japans ontwerp.
Lieve Anna, ik wil je daar heel hartelijk voor bedanken,
wat een leuke verrassing!
Wat lief en nog eens lieffffff..
Anna heeft een blog..
 Anna ik heb er nog wat diamantjes opgeplakt...
een beetje bling bling...haha..
En Anna super dat je de kroontjes met goud hebt gemaakt,
oranje is mijn kleur niet zo...
 De modelletjes zijn die de kroontjes showen 
zijn de kinderen van Willem Alexander en Maxima...
Wat zullen Willem, Maxima en Beatrix ontzettend zenuwachtig
zijn voor morgen...

Lieve lieve Koningin Beatrix
Moeder van Nederland...
Wat was je een geweldige vorstin..
Mijn Koningin..
Mijn lieve koningin...
Nu mag je lekker rustig aan gaan doen..
Lekker eens lang in je bed blijven liggen..
Lekker een dagje gaan boetseren..
Mijn Koningin..neem een lekker glas wijn
en geniet van alles wat is geweest.
We proosten..het was goed!
 De grote muis is Amalia en de poes is Alexia..
Wat een mooie namen heeft het koningspaar
toch voor hun kinderen uitgezocht..
 Ik heb een bloem gemaakt met het gezichtje van
Koningin Wilhelmina er op...
En wat staan de kroontjes schattig he?
 Lieve Beatrix bedankt voor de fijne jaren,
je was een fantastische Koningin...
 Kijk en de drie zusjes op een rijtje...
Amalia  Alexia en kleine Ariane..
Lieve Koningin je mag lekker uitrusten...
je kunt nu lekker van je kleinkinderen genieten...
Wat een pracht van een Koningin...dit was Koningin Wilhelmina
 En hier de prinsesjes van dicht bij...
Lieve prinses Alexia... zij draagt ballet schoentjes...
 En ze heeft een neusje in de vorm van een hartje...
Alexia en Ariane...
Dit is Koningin Julia als klein meisje...
Ik heb er een geurkussentje van gemaakt..
 Lieve Koning Willem Alexander en Maxima...
ik roep drie hoeraatjes voor de nieuwe
Koning en Koningin..
Hoera Hoera Hoera....
 Morgen gaan we eerst naar Delft...lekker naar
oude spulletjes kijken en dan drinken we een Oranje drankje..
En dan s'middags zit ik al klaar met een grote zakdoek
voor de buis..
Ik weet dat ik een traantje zal laten... wat zal het 
een bijzondere dag worden morgen...!
Hier kleine prinsessenmuis Ariane...
 Lieve Willem,Maxima en Beatrix 
ik wens jullie alle liefs en goeds...
Ik ben trots op ons Koningshuis en op Nederland!
En voor jullie lieve sisters...
Geniet er morgen maar fijn van,
en voor iedereen een
FIJNE WEEK!