dinsdag 5 maart 2013

De Victoriaanse waaiers van Anja...

 Lieve blogsisters...

Schijnt bij jullie het zonnetje ook al?
Heerlijk he?
Het wordt voorjaar...het ruikt dan buiten ook
al heerlijk naar voorjaar...
En meisjes wat hebben we allemaal toch behoefte
aan licht en warmte..
Na mijn vorige post, is het zonnetje hier meer dan welkom,
dat zullen jullie misschien wel begrijpen...
Maar ik recht mijn schouders...en adem diep in en uit,
en ga verder met hetgeen waar ik zo graag mee bezig ben...
Voor de mensen die mij hebben gemaild om te vragen 
waar mijn website is gebleven...daar kan ik nu ook een
antwoord op geven..
Ik heb via spam een virus op mijn website gekregen, en
ik weet eerlijk gezegd niet hoe dit kan...
Mijn zoon gaat zijn best doen om te proberen mijn website
weer online te krijgen...en ik heb er goede hoop op dat
het gaat lukken...wel ben ik erg geschrokken dat dit zomaar
ineens kan gebeuren..!
 Maar meisjes nu wil ik jullie graag mijn 
Marie-antoinette kussen laten zien, ik heb haar
al een tijdje hoor..
 Deze prachtige oude half doll is zo super mooi...ze heeft
zo'n stijlvol en mooi gezichtje..en zien jullie haar
schoonheidsvlekje op haar kin...super he?
 Toen ik deze waaiertjes zag op het blog bij Anja
was ik gelijk verliefd...
Wat zijn deze waaiertjes fijntjes en prachtig gemaakt..
 Ik heb Anja gemaild, en vroeg haar of zij voor mij
deze waaiertjes wilde maken....
Anja vond deze waaiertjes ook heel erg bij mij
passen en stemde ermee in om een paar
fraaie waaiertjes voor mij te maken..
 En vorige week was het zover..en kreeg ik een
pakketje...
Achter het waaiertje zit een standaardje waar je
het waaiertje op kan zetten...
Wat een Victoriaans waaiertje is dit toch..
Kijken jullie nog eventjes op het blog van Anja,
zij is een kunstenares met papier..!
Lieve Anja...heel hartelijk bedankt voor je
mooie waaiers..ik ben er zo blij mee..
 Toen ik de waaiertjes zag, maakte mijn hart
echt een sprongetje van vreugde...wauw
wat mooi!
Wat een beeldschoon papier heb je voor deze waaier gebruikt Anja..
 Kijk en dit is het zusje van Marie Antoinette..
zij kijkt zo ondeugend achter haar waaiertje...
 Ze verschuilt zich een beetje...ohhh...daar komt
die leuke prins...ze is verliefd hihih...
 De volgende dag krijgt ze een doosje van
kant opgestuurd...in het doosje zitten heerlijke
snoeperijtjes...
Het doosje komt van die leuke jongen van
gisteren...spannend!
Het schattige plaatje komt bij mijn vriendin Eva vandaan..
Zij heeft ook veel prachtige bewerkingen voor mijn
boek gemaakt..
Zij maakt beeldschone achtergrondjes, maar oke wie kent
haar nu niet?
 En hier Marie-Antoinette met
een mooi oud diadeempje..
 En de twee gezusters samen op het feest...
ze krijgen aandacht genoeg....
Ze zijn ook erg mooi..
 De volgende dag na het feest..mijmert  het zusje
nog na over haar prins...
Wat is verliefdheid toch een magisch iets...

 En het laatste Victoriaanse waaiertje is lavendel kleurig..
als je het waaiertje helemaal uitklapt kijk je tegen
een waar bloemenveldje...
Ja hier gaat mijn hart van juichen hoor...

Dit was het weer...tot de volgende keer!
Geniet van het zonnetje en van elkaar..
Liefs
Marijke