dinsdag 16 oktober 2012

Komen jullie Lidewij en Bess bewonderen op de beurs op 27 en 28 oktober??

Heey meisies,

Dit zijn de naaigereidames 
Lidewij en Bess
Dit is Bess...
En dit is Lidewij...
En samen zijn deze naaigereidames van
alle gemakken voorzien..
Zoals klosjes garen, een schaartje..knoopjes
en hun grote muts, daar kun je speldjes in prikken en
is dus een speldenkussen...
Voor hun jurken heb ik veel ode liflafjes gebruikt en het vingerhoedje
mag bij deze dames niet ontbreken..
Ze lijken toch net te zijn weg gestapt uit een 
nostalgisch kliene naaiatelier?
Lidewij is mijn naaihulpje tijdens mijn vele naai werkstukken,
ze komt mij zo goed van pas...en als ik eerlijk ben
mag ik zo graag naar haar gezichtje kijken...en naar haar
kleine zuinige mondje haha...
 Ja ik ben nog steeds erg druk met mijn voorbereidingen
voor de beurs op 27 en 28 oktober in de Brabant hallen in Den Bosch..
En we hebben er zo'n zin in...ik kan haast niet wachten haha..
Ik wil jullie zo graag mijn nieuwste schepseltjes laten zien,
en jullie eens in het echt zien..wat een feest zal het worden!

En voor nu...
blaas ik mijn gelukglitters....
natuurlijk voor
Liefde&Geluk