donderdag 23 februari 2012

Poezenkind Catharina op een oud paardje van Manja..

Lieve blogmeisjes...
Vandaag heb ik mijn paardje binnen gekregen...
dit paardje komt van Manja...een blogsissie...zij heeft een
schattige blog en een heel leuk shopje...
Op het beeldschone oude paardje zit poezenkind Chatarina..
met haar grote ogen en kleine poezenmondje..
Het charmante paardje is al heel erg oud,zoals Manja mij vertelde,
het staat op een houten plankje met oude roestige
wielen...
Mijn poezenkind heeft het zo naar haar zin op
het oude paardje..
Het paardje zal binnenkort verhuizen...
het gaat naar het babykamertje van ons
kleine prinsesje wat binnenkort geboren gaat worden..
Jullie krijgen binnenkort de foto's van het kamertje
te zien hoor...
Maar voordat het paardje verhuisd,kan poezenkind
nog even paardje rijden..
Manja wat had je het paardje goed en stevig ingepakt...
en er zat ook nog een schattig kadootje bij...
Hier wil ik je hartelijk voor bedanken...
Een schattig schilderijtje op canvas...zo snoezig en
heel lief dat ik dit zomaar krijg...dank lieve Manja..!
Kijken jullie maar even in het shopje van Manja,
zij verkoopt allemaal mooie spulletjes...
www.brocantedeknotwilg.nl