woensdag 14 september 2011

We zijn weer terug...en de oerang oetan baby Lilly...

































Heey lieve schattekes,
Hier eindelijk weer een post van mij...en wat voor post, een hele grote dit keer,daar ik jullie zoveel wil laten zien en vertellen.Londen was natuurlijk heerlijk..we hebben zelfs zomerse temperaturen gehad.Het was net een minivakantie, het lijkt wel of we een paar weken weg zijn geweest, zoveel hebben we gezien en beleefd in Londen. We logeerden in het Nothing Hill hotel, deze naam en de voorgevel straalde zoveel moois uit, maar in werkelijkheid was dit een ontzettend vies en gedateerd hotel...en het ontbijt was ver beneden pijl, maar dit alles heeft ons..zo ontzettend laten lachen..gewoon zere buiken en tranen over onze wangen...hahahaha...we hebben later  in de stad gegeten, en dit was wel schoon en lekker, dus niks aan de hand.Thea, Michel,David en ik hebben gewandeld in de bus en metro gezeten...en in het park hebben we een koffie gedronken bij de kleine eekhoorntjes..dit was zalig, daar het heerlijk weer was. We hebben erg genoten van Londen en ook van elkaar, wat was het toch ontzettend gezellig zo met z'n viertjes! De beurs was druk..er stond een rij mensen voor de deur..kijk maar eens op de foto hierboven, wauw..wat een drukte.Op de beurs was het een mooie belevenis, daar je altijd weer vrienden en bekenden tegenkomt,en het is natuurlijk heerlijk om elkaar te ontmoeten en een klein beetje bij te praten..niet te lang want het was behoorlijk druk, zelfs een rondje lopen was erg moeilijk dit keer, dus ik heb niet zoveel foto's van de beurs kunnen nemen, en de foto's die ik heb genomen zijn niet erg scherp, daar we vergeten waren de flitser aan te zetten! Er was dit keer erg veel belangstelling van Japan..er zou een stukje in een Japans tijdschrift verschijnen...wat een eer! En mijn eerste schepseltjes zijn verkocht aan Natasha Kataeva, deze berenmaakster komt uit Rusland en stond ook met haar eigen beren op deze show, deze ontzettend aardige dame ontmoet ik op de beurs in Moskou of St.Petersburg, en nu dus in Londen...grappig is dat toch.Altijd neem ik voor mezelf een leuk kadootje mee van iedere beurs,  ...en dit keer ben ik hopeloos verliefd geworden op dit pas geboren oerang oetang babytje Lilly...is het geen schatje? Kijk haar lieve oogjes eens stralen...en super hé dat ze op haar duimpje en vingertjes kan sabbelen...
Blogsissies...nu zal ik nog wat kiekjes van Londen laten zien..en hoop dat  jullie net zo genieten van de foto's als dat wij hebben gedaan...













Toedelssssssssssssss..... ik wens jullie allemaal een prachtige dag....Marijke