donderdag 21 oktober 2010

Red Sally en Anastacia






Tjeetje meisies wat een tijd geleden dat ik iets van me heb laten horen..veel te lang naar mijn idee, maar soms kan het niet anders als dat je wel eens een stapje terug doet..helaas!
Ik heb jullie gemist...en over een tijdje kan ik weer een bezoekje aan jullie brengen en een krabbeltje achter laten...ik ben zowat klaar, hier en daar nog een strikje of kaartje, en ik ben nog met een laatste Jack Russel bezig.
Ik heb in die tijd hard gewerkt om op tijd mijn schepseltjes te maken en af te krijgen voor de beurs in Ahoy.Het was best hard werken om al de iedeen die ik in mijn koppie heb en had te verwezelijken. Ik moet toegeven dat ik een heel eind ben gekomen..een heerlijk gevoel is dat.
Ben vorige week ook een paar dagen flink grieperig geweest, keelpijn, en verhoging en erg moe, ik weet dat het toch een heleboel stres is, hier wordt je ziek van.
Het is goed dat ik niet al te veel beurzen heb in een jaar, het zou anders niet gezond zijn voor mij.
Volgende week alles inpakken, en dan naar de beurs...daar wil ik dan voornameljk van genieten, heerlijk om weer vrienden en bekenden te ontmoeten.
Maar nu ben ik nog met de laatste schepseltjes bezig en nu wil ik jullie graag mijn nieuwste beer Red Sally laten zien.Zij heeft een oude shabbyachtige uitstraling, zij lijkt toch net uit de vorige eeuw te zijn gestapt.De antieke hoed vindt ik zo mooi, en de jurk is van antieke materialen gemaakt, en de oude fotobroche is uit mijn verzameling fotobrochejes.Red Sally gaat natuurlijk ook mee naar de beurs.
Ik hoop jullie misschien te ontmoeten op de beurs, en na de beurs zal ik een verslagje en foto's op mijn blog zetten....en jullie weer snel bezoeken!
Nog graag wil ik jullie ook mijn nieuwste circuspoes Anastacia voorstellen, zij werkt met een haar oude circusaapje in het circus Poupon..

Liefs en een fijne zondag..
Marijke