donderdag 24 juni 2010

Een bezoek van Lettie van...Uit Alleta's Tijd



Vanmorgen kwart over 8 vertrok Lettie uit IJsselmuiden en om precies 10 over half 11 stond zij bij mij op de stoep.Wat geweldig dat Lettie helemaal de moeite had genomen om uit Overijsel zo'n stuk te rijden om mijn poppen, beren en andere spulletjes eens te bewonderen.Wat apart om iemand in het echie te zien, die je alleen van het mailen kent..Maar wat een leuke en spontane meid..!Lettie en ik kennen elkaar van het roemruchte Marktplaats, hier ben ik altijd op zoek naar leuke en oude spulletjes.
En vanzelf kwam ik bij de leuke spulletjes van Lettie terecht.Zij verkoopt zulke leuke en brocante spulletjes voor een klein prijsje.Als je gaat kijken dan zit er altijd wel iets voor je bij....Als jullie eens willen kijken dan ga je bij Google
naar Uit Alleta's Tijd en dan kom je vanzelf bij Lettie terecht.
Zelf viel Lettie op moedermuis Anne-Betje..met de kleine muisjes in haar schort..
Deze is van mij..deze wil ik meenemen naar Overijssel, aldus Lettie..
Het was weer een heerlijke dag met veel zon en heel veel passie, Lettie voor haar oude spulletjes en ik voor mijn poppen en beren, wat is het toch heerlijk als een mens zo samen mag delen.