woensdag 24 maart 2010

Het Wateringse Vrouwengilde te gast in mijn atelier...

In december vorig jaar werd mij gevraagd of ik het leuk goed zou vinden als de dames van het Wateringse Vrouwengilde een bezoekje zouden brengen aan mijn atelier.Ik vertelde dat de dames van harte welkom waren, en dat ik uitkeek naar hun bezoekje.En vandaag was het dan zover...om 10.00 uur stonden en 15 dames voor mijn deur om mijn poppen en beren te bewonderen.De dames waren enorm enthousiast vooral de levensechte Pierotbabys vielen in de smaak..Het was heerlijk om mijn verhaal over het poppen en beren maken, eens te vertellen aan mijn dorpsgenoten.Ook de Old Grannyspulletjes vonden de dames erg leuk, daarom is besloten om in september een workshop te organiseren. De ochtend werd afgesloten met koffie in het Wateringese Puchmuseum.Kortom het was een prachtige ochtend, met prachtig zonnig weer, en prachtige lieve mensen.