zondag 6 september 2009

Mijn taartenbaby's...Lilly en Lillianne..

Voor de poppen- en berenbeurs in Ahoy heb ik als thema Taarten. Dus ben ik allerlei soorten nieuwe taarten aan het bakken hahhahaha...zo zijn ook mijn schattige taartenbaby's Lilly en Lillyanne ontstaan. Deze baby's zijn een klein onderdeel van een Taatenmadam Aunty Sweet Pie genaamd, maar deze Sweet pie toon ik jullie later... deze Taartenmadam werkt bij iedereen op z'n lachspieren, en dit was nu precies de bedoeling... tijdens het boetseren ben ik veel aan het grinneken geweest..in deze tijd is het wel eens lekker om te lachen, toch? Voor dit thema heb ik ook Thelma het taartenmuisje gemaakt... en er zijn weer nieuwe berentaartjes op een doosje om daar je suikerzoete geheimpjes in te bewaren. En voor de beurs in Londen die is volgende week, heb ik prachtige oudelijkende schoentje opgepimpt met pompoentjes en een antiek kantje. Deze schoentjes zijn tevens te koop op de beurs in Ahoy, ze staan beeldschoon aan de voetjes van een muis of beer...