zondag 4 februari 2018

Ovale antieke lijst met muis Veralina...

 Ik vond nog twee antieke bruine lijsten...
Ik schilderde deze wit en schuurde ze daarna op,
maakte er een binnenkant in van stof en tule..
Deze lieve bruin muis had ik al eerder gemaakt...
ik gaf haar een geweldige jurk van tule..
Het kleine ieniemienie muisje maakte het geheel
na mijn gevoel helemaal af...
En zie hier mijn mooie romantische lijst met
muisje Veralina...
Vinden jullie haar niet gaaf?
Dit is nog niet alles wat ik heb gedaan...want afgelopen vrijdag
zijn mijn vriendinnetjes Sandra en Graddie een dagje in mijn
atelier geweest, we hebben zo fijn gekletst, lekker gegeten
en heeeeel veel gelachen..maar deze foto's zal ik jullie volgende keer
laten zien..
Wat gebeurt er dan veel in maar 1 week...daar sta ik echt van te kijken...
En nu...nu lekker effies niks...lekker chillen...

Fijne zondag lieve leukerds...heb het fijn met elkaarXXX