zondag 17 september 2017

Muizen madame....

 Lieve mensen,

Nog graag wil ik jullie ook mijn nieuwe muizen madame 
laten zien...
Vind het zo zalig om weer te boetseren, dit gaat
me eigenlijk nooit vervelen...
Op deze foto heeft ze nog geen jas aan...ik heb haar
jas namelijk later gemaakt, vond haar toch een beetje kaal!
Ik zal morgen haar jas even laten zien...

Ja en ben even bezig geweest om mijn blog opnieuw
in te stellen, zodat er reactie's achter gelaten 
kunnen worden...maar dit lukt me niet al te goed helaas!
Maar ik zal het nog even blijven proberen...

DoegiessssXXX
















7 opmerkingen:

Alessandra zei

Your lady is fabulous. Her eyes are so sweet her dress is very romantic
Hugs Alessandra

Marguerite zei

Wat een mooie plaatjes weer...

Thuis bij Corrie zei

Leuk dat je weer terug bent. Ik lees en kijk altijd met meel plezier je berichten.
Wat heb je weer mooie dingen gemaakt. Ik vind het hondje ook prachtig. Knap werk.

Simonne's fantasiestudio zei

Dag Marijke, wat een prachtige en lieve muizen madame heb je weer gemaakt !!
Ik heb genoten van je mooie berichten, die je poste deze zomer !
Ik wens je nog een fijne dag, groetjes van Simonne

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Wat een prachtige muizen madame heb je gemaakt, ben super benieuwd hoe haar jas er zal uit zien .
Kijk ook uit naar de voltooing van de hondjes, wat een schattig hoofdje heb je gemaakt . SUPER!!!!!
Lieve groetjes xxx Anja

Sole Luis Gil zei

Que belleza de ratita!!! Tienes unas manos maravillosas!!!
Besicos.

Lydia zei

Geen idee of het gaat lukken om de reactie bij je te plaatsen daar je schrijft dat het niet zo goed werkt op het moment.Hallooooo lieverd je bent er weer zalig we mogen weer mooie bijzondere wezentjes gaan ontmoeten op je blog .Wat heb ik het gemist al dat moois .Wat heb je me met de muizen madamme weer ontroerd echt Marijke wat is ze mooi zo ook die lieve kleine muis echt een plaatje om bij weg te dromen en ze krijgt nog een jas kan niet wachten om deze te zien geweldig is het weer .Ik weet dat je het erg druk heb met het inrichten van je mooie ruimte met alle bijzondere hoekjes kan niet wachten om deze te komen bewonderen bij je .
Dat er nog maar heel veel mooie wondertjes mogen ontstaan uit jou handen .

Dag lieverd dikke knuffelkus en liefs Lydia