dinsdag 26 mei 2015

Pittige Miss Valerie...



Hay lieverds,

Hier weer een poezen dame...dit is
Miss Valerie 
 Wat een vak apart is het toch om
poezen te maken, ik blijf het moeilijk vinden...
Ik moet het haar in de vorm van een poezenkopje knippen,
en ja dit is best moeilijk. 
Als ik er namelijk teveel afknip, dan heb ik het kopje
verpest, en kan ik er niks meer mee beginnen..
Ja misschien kan ik er dan nog een balletje
van maken hahahaha...maar dit is natuurlijk 
niet de bedoeling.
 
 En toch begin ik er telkens weer aan...
vind het een uitdaging om er toch telkens weer
een poezenbeesie van te maken.
 De jurk maken vind ik overigens een feest
om te maken...ik bekijk mijn stofjes
en kantjes, het combineren van alles
is zo ontzettend leuk!!!
 En de hoofdtooi van Miss Valerie,
is wel veel werk, al die losse lintjes en kantjes
roezeltjes..alles maak ik met veel liefde
en zorg..het geheel moet naar mijn gevoel
gewoon kloppen.
 Als het beesie eenmaal klaar is, dan kan
ik daar toch zo van genieten!
De uitdrukking van Miss Valerie is best 
pittig al zeg ik het zelf hahaha 
 Ze wil wel dat je haar respecteert, je kunt
geen gekkigheid met haar uithalen hihi..
 Maar wie aardig en liefdevol met haar omgaat,
kan zeker een koppies van haar krijgen, en dan
zul je haar zeker horen spinnen hoor...
 Ohhh..Miss Valerie met je mooie jurkje..
je bent de mooiste van het bal!
 Met je mooie pluizige staart en he mooie roosje..
 Kijk deze Valerie toch eens staan met haar
kopje zo schuin...net of ze wil zeggen..
Aai me eens over mijn poezenkopje..
Dag lieverds tot snel weer!
Dikke toedels
XXX