woensdag 24 oktober 2012

Pom en Pommetje...en je kunt een prijs winnen op de beurs!!!!!


Lieve blogsissies.... 

Meisies....sjonge wat heb ik me toch de afgelopen weken
snoeihard gewerkt...het was niet normaal!
Ik had en heb een vuur in mijn lijf en de ene geboorte was nog niet geweest 
of de volgende kwam er met alle gemak achter aan haha...
Her vuur was er en is er nog steeds...en met het vuur bedoel ik passie,
inspiratie en een tomeloze energie om schepseltjes te maken...
Ik wil zo graag een mooi standje hebben op de beurs en daar heb ik
erg hard voor gewerkt...!
En geloof me sisters het is me gelukt hoor, ik heb genoeg popjes en 
beertjes gemaakt...en deze zijn met liefde en passie en heel
veel zorg in elkaar gezet...
 En dit zijn nu twee soort wollepopkindjes en ze heten
Pom en Pommetje Pierlewiet...
Deze twee houden van plezier maken en van het leven,
kunnen jullie de blijdschap op hun snoetjes zien?
Deze diertjes zijn opgevuld met 
Liefde
Hoop 
en  bovenal
Zoete dromen....
Dromen over sukerzoete taartjes en velden vol
roze bloemen en een roze waterval  vol liefde en blijdschap
 En beide muizenkinders gaan met mij mee naar de beurs,
en dit vinden zij net als ik erg spannend...
Altijd ben ik zo zenuwachtig voor een beurs...ik ben altijd
bang dat ik niet genoeg bij me heb, en puntje bij paaltje kan
ik het nooit allemaal kwijt, en moet ik sommige beestjes
in de doos onder mijn standje stoppen...
 Pom heeft mij deze week geholpen om schoenen te poetsen
en op alle schoenen een kantje en pomponnetjes te plakken..
Schrik niet maar dit waren 120 paar schoenen...ohhh...wat een werk
was dit..!
Maar iedereen die nu schoenen wil hebben kan op de beurs bij mij
terecht voor een paar kittige muizenstappers hahaha...
 Kijk kleine Pommetje is zo blij....
We gaan naar de beurs....!!!!!!!!
We hebben er zo'n zin in...en luister even goed want...
Iedereen kan een prijs winnen..!!!
Er zit namelijk een zeer beroemde muis op een mooi
kussentje in mijn standje...
 Wie de naam raad van deze zeer beroemde en zeer bekende 
figuur van de t.v die maakt kan op een leuk prijsje...
Je kunt de naam van deze bekende Nederlander op een 
briefje schrijven die doen we in de doos en aan het einde van de dag
wordt de winnaar bekend gemaakt....super he?
Dus kom allemaal gerust even langs om deze zeer beroemde muis
te bekijken en haar naam te raden....!
 Ook zal in natuurlijk mijn boeken meenemen en deze zijn nu
zeer aantrekkelijk geprijsd, daar we een feestje maken op de beurs..
Mijn boek kun je op de beurs kopen voor maar 22,00 euro...
Ohhh...meisjes, wat zal het supergezellig worden...!
 Ik ben nu aan het inpakken...en ja natuurlijk moeten ook
Pom en Pommetjes in hun doos...kleine Pommetje wil niet en
probeert nog uit de doos te klimmen hahaha...
Ach kleine muizenkinders..het is maar voor even en dan mogen
jullie weer uit de doos...en kunnen jullie iedereen gedag zeggen..
Blogsissies ik ga nu ook gedag zeggen...en we zien elkaar vast en 
zeker op de beurs ...
Toedelssssssssssssss
Marijke