maandag 28 december 2009

De zusjes Doninqeu en Belle-fleur Poupon..

Beste blogvriendinnen... de Kerstdagen waren gezellig, warm en vooral liefdevol. Heerlijk met man en kinderen een beetje drinken, eten en vooral veel lol maken. Maar de Kerstdagen zijn weer voorbij, het geeft me altijd een weemoedig gevoel...het zijn tenslotte toch dagen van bezinning. En dan nog even en dan gaan we het jaar 2010 in. Een heel nieuw fris jaar, ik hoop natuurlijk een gezond 2010, maar ook een jaar vol nieuwe plannen en leuke vooruitzichten.Dit is alvast een voorproefje van wat komen gaat.Dit zijn de zusjes Belle-Fleur en Dominiqeu Poupon. Zij komen uit het cicursleven van de vorige eeuw, die old shabby style ...daar ben ik helemaal weg van, en in die stijl wil ik meer moois maken.De mooie zusjes Poupon zijn inmiddels niet meer in mijn bezit, ze zijn verhuisd naar het verre Rusland, naar St.Petersburg.