woensdag 30 september 2009

Pumkin is geboren....

Ik heb wel even moeten bijkomen van mijn beurs in Londen. Dat heb ik overigens na iedere beurs hoor. Nu ben ik volop in de weer met de voorbereidingen voor de grote internationale poppen en berenbeurs in Ahoy te Rotterdam. En ik heb zo ontzettend veel zin in deze beurs, het is tenslotte lekker dicht bij huis, en het is een voorrecht om twee dagen lang mijn passie te mogen delen met andere mensen. Ben dus lekker druk bezig met de voorbereidingen van deze beurs...en heb allerlei nieuwe maar vooral leuke spulletjes gemaakt. Waar ik steeds op terug kom zijn de wollepops. Zo is deze weeek Pumpkin geboren, een lieve muis met een lekker warm jasje. Het jasje van Pumpkin is van langharige mohair, en deze heb ik zelf geverfd in een oud rossig kleurtje. Ik heb met veel liefde het snuitje en handjes geboetseerd, het vloog er zo uit..het was ook al een tijdje geleden dat ik had geboetseerd.. Het resultaat met deze mohair is zo snoezig, de stof was welliswaar best prijzig... maar alle waarde naar z'n geld.